Bankowość elektroniczna

Bankowość zawsze w zasięgu ręki...

Klienci naszego Banku mogą zarządzać swoimi finansami on-line za pomocą:

1)      Bankowości internetowej;

2)      Aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Dzięki bankowości internetowej możesz kontrolować swój rachunek o dowolnej porze, z dowolnego miejsca. Bez problemu możesz dokonać podstawowych transakcji związanych z rachunkiem lub sprawdzić stan swoich oszczędności.

Co zrobisz w bankowości elektronicznej?

     sprawdzisz stan rachunku saldo, historię, szczegóły operacji, potwierdzenia transakcji, założysz i zlikwidujesz lokatę, uzyskasz informację o kredytach;

      wykonasz przelew krajowy (w tym realizowany natychmiastowo), doładujesz telefon;

      stworzysz listę przelewów zdefiniowanych – skrócisz czas realizacji przelewów cyklicznych, ustanowisz zlecenie stałe;

      złożysz wniosek o świadczenia: Rodzina 500+, Dobry Start (300+), RKO.

 

Dostęp do bankowości elektronicznej jest bezpłatny, a opłaty za zlecenia wykonane przez elektroniczne kanały dostępu niższe niż w przypadku standardowych zleceń.

Więcej informacji o funkcjonalności bankowości internetowej i mobilnej oraz instrukcję obsługi kanałów elektronicznych znajdziesz poniżej.

 

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby zacząć korzystać należy pobrać ją ze sklepu Google Play (Android) lub App Store (iOS)